Wycieczka klasy 2 c do Karpacza

KARKONOSKIE CUDA
wiele miejsc, które warto zobaczyć – to m.in. wodospady Szklarki i Kamieńczyk, hutę szkła „Julia”, Muzeum Minerałów, kopalnię uranu czy powędrować niebieskim szlakiem do Strzechy Akademickiej.

Karpacz - 2017 r.-1

Dnia 16 maja rozpoczęła się nasza karkonoska przygoda. 23-osobową grupą (uczniowie z klas 2c i 3b) pojechaliśmy do huty szkła „Julia” w Piechowicach. Na naszych oczach, pracownicy, stojąc przy piecach hutniczych, wykonywali przepiękne ozdoby oraz przedmioty użytku codziennego ze szkła. Barwili je, szlifowali, ozdabiali. Następnie udaliśmy się do Szklarskiej Poręby, by tam podziwiać 2 cudowne wodospady – Kamieńczyk i Szklarki. Późnym popołudniem dotarliśmy do miejsca docelowego, by tam się zakwaterować. A po ciepłym posiłku udaliśmy się na spacer ulicami Karpacza. Kolejnego dnia, tj. 17 maja wraz z panią przewodnik poszliśmy na całodzienną wędrówkę po Karkonoszach. Szliśmy niebieskim szlakiem do Samotni, Małego Stawu, a następnie do Strzech Akademickiej. Na koniec udaliśmy się do Muzeum Minerałów oraz weszliśmy na starą, nieczynną już skocznię narciarską .Po obiadokolacji, mimo wycieńczenia, skierowaliśmy swe kroki do centrum, by tam skorzystać z jeszcze jednej atrakcji tego miejsca, mianowicie z toru saneczkowego. Ostatniego dnia odwiedziliśmy pobliskie Kowary – a tam Park Miniatur oraz kopalnię uranu. Całość dopełniała słoneczna pogoda oraz dobry humor, który nas nie opuszczał przez cały wyjazd.